andra dagen i skolan

hej idag har de bara varit en helt vanlig skoldag förutom att på idrotten fick anni fick fel mobil hon fick alexanders mobil då ringde vi till annis mobil och mobilen var inte på så vi kollade vems mobil de kunde vara och då såg vi alexanders lillasyster på en bild så vi gick och leta efter henne i typ alla klassrum där de fanns 7or haha men de var ju inte hennes för hon sa att de var alexanders och då fick vi gå till alexander. okej men efter skolan jag jag och emma hem till emma sen skulle jag vara barnvakt åt filip så vi gick hem till mig och nyss kom jag hem från gränby med emma moch emmas familj och nu ska jag ta och kolla på tv med emma och oskar pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0