igår

hej vaknade för en liten stund sen. nu ska jag ta och berätta lite om gårdagen emma och jag var
nere på stan köpte en kaländer och en body lotion sen skulle jag hem. för jag skulle åka hem till mamma
men mina saker senare på kvällen var jag med lina och emma trevligt tervligt när vi gick så kom de en skåpbil ch körde förbi dom åkte super sakta förbi och kollade på oss sen sa emma tänk om den vänder och då vände den och kom tillbaka vi sprang in på en gård sen åkte vi hem till emma, jag skulle cykla hem men de ville jag inte längre så mamma fick komma och hämta mig med bil haha idag ska jag vara med emma vet nite vad vi ska hitta på men pusshej

Kommentarer
Postat av: emmalundin

sv: Kul att du tycker det :)

2009-08-12 @ 11:31:31
URL: http://emmalundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0