match

hej så här har min dag sätt ut jag har varit och kollat på en båt med mia filip och pappa den var super fin den var i gävle typ när vi åkte hem var klockan typ 18.00 och 18.30 skulle pontus robid och vera komma och äta hos oss så vi fick skynda oss lite men när vi var i tierp tror jag att de var så var det en bil som hade kört rakt in i staketet som sitter i mitten på e4an då kom typ 2 ambulanser 2 brandbilar och en helikopter men de gick ganska snabbt att åka förbi sen kom vi hem då satt vera på trappan och vänta på oss sen fick vi ta och börja laga mat efter maten åkte jag mia pontus och robin till jockes match i diös dom vann med 2-1 mot sirius nu vet jag inte vad jag ska göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0