mobil blogg

hej sitter inne i joel oxh hannas husvagn jag sitter och bloggar från pappas mobil för datorn ligger inne i husbilen och där inne ligger filip och sover och jag kan inte öppna den dörren haha, så ni får lite bilder från dagen i morgon. ska snart gå in och lägga mig för jag är super trött!:) i morgon innan frukost kommer de någon bild. ja hade tänkt berätta lite om dagen vaknade typ halv nio för då hörde jag filip sen fixa jag mig vi gick och bada sen skulle vi hem och äta efter maten gick vi tilbaka och badade sen skulle killarna fiska så vi gick och skulle bada i havet de fanns många maneter? i vattnet vi hoppa i hanna greps av panik de gick inte att komma upp men pappa var där så han hjälpte oss upp haha. sen gick vi och bade igen, efter det gick vi ut på stenarna och satte oss och åt kräfter men nu orkar jag inte vara vaken längre så godnatt pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0