19-dec-2009

Snart är de nästan en vecka sen jag bloggade senast. Den här veckan har nog varit den bästa veckan på hela terminen för vi har inte haft någar läxor :D haha Igår var jag hemma hos lina med emma ebba och anni vi åt mat där sen kollade vi på flickan som lekte med elden. Sen var vi med igor också. Idag har jag inte gjort så mycket varit hemma hos mormor och morfar sen gick jag hem till mamma sen kom jocke och vi kollade på film och hade de mysigt och nu sitter jag hemma hos mormor och morfar där jag ska sova i natt och natten där på, för att mamma är uppe i fjällen med classe, johanna och nathalie i en vecka. men nu ska jag gå och vara lite social mot mormor och morfar pusshej!<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0