30-dec-09

hej gjorde ett inlägg igår men mamma kom och tog bort de -.- och nu orkar jag inte göra om de, aja idag händer de ingenting ska varamed emma och ebba lite senare tror jag. juste igår så färgade jag håret de skulle bli lite ljusare men de blev svart som föragången men de går ur efter 24 tvättar och de är ju ganska bra :)
i morgon är de ju nyår och då ska vi vara ute i vänge med mia, tommi, jossan, nathalie och johanna ska bli kul tyvärr kan jag inte ladda upp bilder för jag orkade inte ta med mig datorn hem till mamma och inte kameran heller ofc-.- men jag måste hämta den tills i morgon. men bilderna kommer nog inte på ett tag
i dag fyller hanna år så ett jättestort grattis till henne <3

Kommentarer
Postat av: H A N N A

TAAAAAAAAACK FANNNNNNNNNNYYYYYYY HEDIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNN :D:D:D:D:D

2010-01-06 @ 13:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0