23-dec-09

hej allihopa! en dag kvar till julafton "yes" kom hem från mamma nyss hade ju lilla julafton där i går som ni kanske vet. är jätte glad över dom sakerna jag fick, bilder kommer på dom sakerna. men inga bilder från igår för när jag hade ladda upp bilder på bloggse i går så glömmde jag att ta ut minneskortet ur datorn-.- så inga bilder från mig, men emma ska skicka över lite bilder till mig.:) jag kan berätta lite kort om gårdagen. emma ebba och anni kom hem till mig, vi öppnade julklappar och hade de mysigt sen gick vi ut de var en gubbe som gick efter oss hela tiden men sen kom igor och då gick vi med honom till tunaberg och sen hem igen. när vi kom hem så åt vi godis och hade de mysigt sen somnade vi:) 

Kommentarer
Postat av: Igor

ja om inte jag hade fotat på andra sidan vägen så hade han kanske dödat er, Så ni ska köpa en cola till mig som tack för att jag jagde bort gubben

2009-12-23 @ 23:26:34
URL: http://igoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0