måndag tisdag

hej först ska jag berätta om gårdagen jag och emma var nere på stan och köpte lite saker
jag köpte och tröja från gina tricot för 29 kr 10 armband från gina tricot för 19 kr
och ett par örhängen till ebba för 19 kr på gina tricot sen köpte jag en plattång från coop forum för 299 kr
 på kvälle köpte emma ebba och jag pizza och gick ner till ån och käka sen sov emma hos mig.
 tisdag ja idag har vi varit nere på stan köpte ett par örhängen till mamma nu ska jag snart hem till classe, johanna och nathalie kanska skriver nått mer sen men jag vet inte om datorn fungerar där hemma men jag ska kolla på i taket lysser stjärnorna hemma hos dom ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0