gröna lund

nu är jag hemma! här kommer lite bilder från dagen

den här har jag åkt lite stolt  jag är haha(:

fanny oskar johan

jag och lina blev sittande högst uppe i jetline vi satt där i 15 minuter lina var super rädd
efter en stund kom en kille upp och frågade hur det var med oss lina sa skit och jag sa
bra vi trodde att vi skulle få gå ner men de fick vi inte. vi frågade varför vi satt fast där uppe
men det var för att vagnen innan oss hade åkt för fort så då fick vi stanna. inget mer med det hahaha

insane åkte jag också haha super älskar den<3(:

Kommentarer
Postat av: Nathalie Eriksson (:

Insane är världens roligaste!! <3(: Älskar den meer! <3

2009-08-06 @ 23:48:54
Postat av: Lina

haha, dt va faktiskt super läskigt...

2009-10-03 @ 17:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0