onsdag

hej nu är jag hemma har varit med lina, efter skolan skulle lina och jag åka till ekeby och kolla på en fotbolls match så vi tog bussen ner på stan sen visste vi inte vilken buss som gick till ekeby så vi såg en buss som gick till flogsta och då tänkte vi att de ligger ju typ där så vi sprang för att vi skulle hinna med men när vi sprang så sprang vi åt fel håll så bussen åkte andra hållet hahaxD sen blev de för kallt så vi tog bussen hem igen onödigt att ens åka. men nu ska jag och mamma snart ta och åka till gränby och köpa skor till mig sen ska vi också lämna in min mobil som inte fungerar och har inte gjort de på hela dagen-.- så nu har jag en annan mobil, inte bra! men vi ses senare pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0