anni gästbloggar

Hej alla läsare, anni här :)
jag ska berätta lite om våran dag nu :p
först vaknade vi upp hos mig. asså det var jag fanny emma och ebba, vi åt frukost och titta lite på tv, sen åkte vi runt lite och så. aja, efter vi hade åkt runt lite (asså emma jag och fanny) åkte vi hem till emma, va där och drack kaffe, bläääääää. haha, efter det åkte vi alla hem till sig själva och typ åt. sen kom jag och emma till fanny, asså vi skulle sova här. aa, och sen sa emma och fanny att vi skulle gå ut och leta efter något, jag vet inte vad. då helt plötsligt hoppade vanja, towe, amanda, jennifer och natalie ut ur en buske med serpentiner och allt, bakom dom var det dukat och alla hade bakat, SKIT SÖTT ! jag vart asglad :D aa, vi gjorde massa kul ! TACK FÖR ALLA PRESENTER, IGEN ! sen bestämde vi oss för att cykla ner till stan, satt dör och pratade vid bryggorna, träffade på några people , trevligt & mysigt. LYCKAT !
Nu ska fanny emma och jag tjocka oss med alla godheter som finns kvar, puss & kram / anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0