vanja:D

förlåt förlåt förlåt för att jag inte har uppdaterat mig på länge men jag har haft fult upp i går var jag med emma sen gick jag hem och gjorde läxan-.- idag! gick upp klockan 6 för jag skulle hem till mamma för att hon fyller år idag så cyklade hem till henne hon fick 2 presenter. efter de åkte jag hem till anni där fixade jag mig innan jag skulle hem till vanja<3 när vi kom hem till vanja så åt vi mat sen badade vi i hennes badtunna :D sen satt vi och pratade dom som var där var jag emma anni ebba nathalie jennifer olivia victoria julia emma clara tove och såklart vanja :D har haft det skit mysigt i kväll bilder kommer men nu ska jag ta och sova puss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0