18-april-2010

nu ska jag berätta lite och min kväll igår och dag idag :)
igår kväll: jag, emma, ebba och anni gick till bussen och tog den ner på stan sen gick vi till stora troget och väntade på att 7an skulle komma. när vi kom fram till norby så kom killarna och hämtade oss mid cyklar. åkte till en "skog" eller vad man ska säga där dom hade gjort en brasa. Senare började de att regna så då efter ett tag gick vi hem till fredrik. haha anni och jag lånade hans cykel som inte hade några bromsar och så kom det en bil. anni hoppade av cykeln medans jag försökte stanna.... gick inte så bra höll p att köra rakt in i en buske. när vi kom hem till fredrik så hade vi jätte tråkigt så vi åkte hem.
idag: jag vakande upp bredvid emma och ebba. vi gick upp och åt frukost efter frukosten så skulle ebba åka till stallet. så jag och emma fixade oss sen tog vi cyklarna och cyklade till sunnersta. sen till gottsunda och vidare till norby och sisst men inte minst ekeby. där vi satt och åt godis som vi köpte i gottsunda.
så nu har jag så jävla ont i rumpan....... nu ska jag kolla på gosip girl. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0