fanny hissar&dissar




Min burna kropp på sommrarna!
Jag är skit glad för att jag blir så brun som jag blir på sommrarna. Tycker de är jättefint att vara brun som en pepparkaka!

"BRA" bildkvalite.... bilden är tagen 2008.



Valborg!
Valborg är en av dom mysigaste/roligast dagarna på hela året. Först forsränningen som nästan alla kollar på. Och självklart så träffar man massor av folk som man känner. Sen vid 21.00 går man till gamlis och kollar på majbrasan. sjukmysigt!






blogga!
för ett tag sen tyckte jag att de var så jävla tråkigt att blogga. Men nu när jag har börjat uppdatera bra så tycker jag att de är jätte roligt. Men skulle jätte gärna vilja veta vilka som läser min blogg (a) Sen är de roligt att man får bara fler och fler bloggläsare. Så tummenupp till er!






snö på våren!?
För några dagar sen så jag de jätte fint väder och sen några dagar efter de kommer de fullt med snö?
Och då tänkte iallafall jag "ska vintern börja om nu?" 

har inga flera dissar och de är ju ganska bra (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0