06-april-2010

god morgon! snart ska jag farmor och johan åka hem till stella och jack. just nu så sitter jag och kollar på den fina utsigten från farmors fönster som bara blir finare och finare. man ser mer och mer av mäleren när dom tar bort alla träd(y) dom korten jag tog igår är från mälaren ganska tråkig information men men. jag kommer inte blogga något nu på dagen men ikväll kommer det en mycket bra uppdatering med mycket bilder. just sen är jag jättttttte avundsjuk på min pappa som har köpr en I phone. see you!



kolla vilka små gullungar jag hitta i farmors trapp
pappa och Morgan :)


Kommentarer
Postat av: linnea

tacktack :)

2010-04-06 @ 12:27:26
URL: http://linneaslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0