27-aug-2010

God morgon! sitter och äter frukost med johan. Dålig uppdatering har de blivit. Igår efter skolan gick jag, emma, lina och annina hem till mig och spelade singstar. Sen var jag tvungen att gå så emma och annina blev kvar hemma hos mig en lite stund till med johan. När jag kom ner till stan så möte jag upp josefin på stan. Vi gick runt lite sen lite fika på de helt GR8! Sen var jag tvungen att ta bussen hem för att börja laga mat. När jag hoppade på bussen så var de någon som tog tag im min väska, haha. Blev fett rädd sen såg jag att de var jocke så då satte jag mig vid honom. Som skulle på fotbolls träning vid fyrishov. Sen var de bara raka vägen hem för mig och börja göra mat. Efter maten ringde mårten och sa att jag skulle komma ut. Så jag gick ut till han och rasmus. Efter de gick jag hem till mamma och fikade och kollade på tv med mamma och classe. de var min dag!
söt bild på mig och gosii! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0