svar på frågestunden!

Fråga:
vad har du för mobil nu när din andra har gått sönder? kram :)

Svar:
Just nu har jag en C702 som ser ut såhär.
Fråga:
Fem snyggaste killarna som gick i 8 an ?

Svar:
Isak Trepkow, Joel Rosendahl, Adam Amaya, Edvin Alricson och Isak Marquardt ingen ordning på de hela.
Fråga:
Vad har du för storlek på din bh?<3

Svar:
80b är de på den jag har på mig just nu.
Fråga:
E du mysig?

Fråga:
Självklart! haha nejdå. Inget jag kan svara på. De får du ta och fråga någon som känner mig lite bättre än vad du gör Mr. V :*
Fråga:
Vågar du träffa mig? hahah ;)

Svar:
den här diskunionen har vi tagit många gånger förut och har nu konstaterat att de är du som inte vågar träffa mig :)
Fråga:
Är du oskuld?

Svar:
Varför envisas alltid den här frågan med att komma upp? jag har aldrig svarat på den tidigare och kommer inte svara på den nu heller eftersom att jag inte vill lägga ut fö mycket information om mitt privatliv i bloggen så svarar jag inte på den frågan.
Fråga:

skate-style, stekare eller normal klädstil på killar?:)

Svar:
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att alla stilar är snygga på ett eller ett annat sätt!
men om jag måste välja så tar jag nog Stekare.
Fråga:
Vem är den  snyggaste killen i världen enligt dig?

Svar:
Har ingen favorit sådär. Kan inte säga att jag vet någon som är sådär extra snygg.
Fråga:
Har du någon kille just nu i så fall vem?:*

Svar:
Svaret på den frågan är ganska enkelt! nix:)
Fråga:
Hann du verkligen bli riktigt kär i Joakim när ni var tillsammans?

Svar: Svaret är absolut nej! allting gick för fort. Men de är inget jag tänkte på då utan kom på de nu så här efter åt.
Fråga:
Varför är du så snygg?

Svar: och de ska komma från snyggingen själv? puss på dig!
Fråga:

den här sommaren har ja haft sex med fyra tjejer och de va nice, hur många har du knullat med i sommar? :)+ ja har bytt stil och jag är mycket snällare än vanligt

 

Svar:

i dina drömmar ja. ingen och de är ju bra!

Vet inte om jag ska tro på de sista du sa men om de är sant så är ju de bra.


Fråga:

vilka bloggar läser du vanligen?

vad ska en blogg ha för att du ska tycka att de är kul att läsa den?


Svar:
Jag har en blogg som jag alltid går in på och de är Amanda Östervalls blogg som jag bara älskar!
Mycket fina bilder, normalt mycket text och roliga saker att läsa om.
Fråga:
Snyggaste killen i gottsunda skolan?

SVAR: Kallar honom mer för gulligaste en för snyggast. "Tror" du vet vem de är jag syftar på.
Men snyggast är ju självklart lilla du :*
Fråga:
varför kopierade du zabielski.blogg.se inlägg om typ vad som hände på skolan?

vad tänkte du när du såg att hon hade skrivit om dej? :p

 

Svar:

För att jag inte orkade skriva om de själv såklart.

Inget jag fattade att hon skulle skriva någonting efter som att hennes kompis eller vad man ska säga läser min blogg. Och han skulle ju självklart säga de till henne :)


Fråga:

Kan du erkänna att jag är mer vig än vad du är?

Och är rent utsagt bättre på allt?

 

Svar:

haha jag har ju inte ens sätt om du är vig eller inte:) men jag kan ju inte tänka mig de  så "nej" är svaret.

nix!



Fråga:

åååh kan inte vi få ditt nummer???????

kan inte du göra ett videoinlägg där du visar hur du sminkar dig och vilka produkter du använder för att bli så het?



Svar:
men självklart mina små gullungar!
men självklart så jag kan gämma ut mig in för hela Sverige om inte mer! puss på er <3


Fråga:
Kommer du mobba dom "nya" sjuorna?

Svar: såklart! vad är annars sjuor till för?
haha nej varför skulle jag lägga ner min tid på att mobba sjuor när jag kan ha bättre för mig i skolan
Fårga:
snyggaste sjuan? snyggaste åttan? snyggaste nian?
både killar och tjejer!

Svar:
brukar inte kolla på sjuorna så mycket så där har jag ingen aning.
svårt men eftersom att ni söker ett svar blir de joel. och mina kära kompisar!
De blir nog anton och tjej vet jag inte :D
Fråga:
Joakim är en skithög.
varför spenderade du tid tillsammans med honom?


Svar:
jag gillade honom och ville vara med honom ofc
Fråga:

Hörde att du fått utegångsförbud,varför då?

 

 

Svar: fick aldrig utegångsförbud vad jag vet hehe....

men de var så här att mamma var ute i vänge och sov hemma hos familjen eriksson och då tog jag hem lite kompisar men jag sa till mamma att de bara skulle var jag emma och annina. dagen efter la jag ut en bild på fejjan som såg ut såhär och den såg självklart mamma.... inget jag tänkte igenom innan jag la ut den...


inte bra tänkt av mig....

Kommentarer
Postat av: tina ristolainen

hahah fy fan va gulligt! alltså att du inte tänkte dig för & kolla bara på bilden liksom.. haha ;d (a)

2010-08-19 @ 19:41:47
URL: http://endpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0