nu har jag inget mer att skriva

dålig uppdatering igår, jo jag vet... men jag kan ju ta och berätta lite. först åt jag mat hemma sedan åkte jag och mamma och köpta ny plattång. efter de raka vägen hem till maja där annina också höll hus. Sen vidare till gränby där jag träffade på Annina med sin mamma och Emma med sin familj ganska coolt att alla var där samtidigt.  Sendan hem och träna lite på cod med lillebror.. Medans mamma gjorde pannkakor åt oss två. Sen åkte jag hem till mårten där vi spelade cod och lego star wars och kollade sedan på offside. Cyklade hem i regnet vid halv tio igen. när jag kom hem hoppade jag nästan rakt ner i sängen för att sova hihi.
en setn död sak....

Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst den där bilden måste du fan ta bort, mår inte bra.. ;/

2010-08-19 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0