115 eller 110?

godkväll! ligger nu hemma i min säng, ska upp jätte tidigt imorgon. jag och emma ska lämna filip på dagis kvart lver åtta. Isaks pappa körde hem mig när isak skulle på träning. Vi har inte gjort så mycket. jag låg mest och kötta mitt nya facebook spel är redan snart i level 11 mohaha medans isak låg och körde något jävla spel som han hade köpt för 21 kronor till ipoden, säger bara en sak FYFAN VA ONÖDIGT! efter skolan fick jag gå hem till isak sen skulle vi ta bussen men vi missade tre stycken, hur kan man lyckas är min fråga? tillslut bestämde vi oss för att gå ut lite tidigare för att hinna med. Men då fick vi typ stå där i tio minuter. aja tillslut var vi iallafall på bussen ut till gamlis. orkar inte berätta mer hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0