dom första sex dagarna

nu är jag tillbaka! saknat mig någon? min jul har varit GRYM! mitt lov har också börjat bra. De började med att isak sov hos mig på tisdagen. onsdagen var jag med emma och anni på bio. ni vet inte hur jävla rädd jag var. jag satt och grät för att jag var så rädd. efter bion åkte vi hem till emma där vi somnade. torsdagen var de bara ta bussen hem och städa häcken av mig! sen på kvällen åkte jag inte till stan och hade "julafton" med isak. somnade ganska så tidigt. på julaftons morgonen vaknade vi. jag tog bussen hem för att kolla vad som låg i min jul strumpa, hihi. där låg det godis och en mobil :DDDDDDD mohaha. sen var de kalle anka och allt vanliga. lördag åkte jag hem till gamils där de bjuds på julklappar och julmat. sen tog vi bussen hem till mig där vi sov. söndag (idag) tog vi bussen till stan shoppa lite på mellandags rean. jag fick med mig ett par ur snygga jeans och ett fodral till min mobil medans isak fick med sig MASSOR av kläder. Sen åkte vi hem var och en för sig. när jag kom hem till pappa var de bara att öppna julklappar. sen åkte vi ut till länna och fira lite jul. och nu på kvällen har jag varit hemma hos anni med emma, ebba och maja. mycket skratt och gråt blev de!
vad tycker ni om min fina huvudbonad? hittade den i isaks garderob när jag var så snäll och gjorde lite fint där (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0