frågor ger svar!

Om: en minut
frågan: du säger att du gråter mycket. varför gör du det:)
svar: Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning. Om jag bara börjar tänka på något hemskt, lyssnar på en låt, kollar på film eller något helt annat så kan jag bara börja gråta helt plötsligt. de är både skönt och jobbigt. De sköna vet jag inte heller riktigt. tycker bara att de kan vara skönt att lätta på trycket ibland genom att börja gråta medans så tycker jag att de kan vara jobbigt att gråta in för andra personer. dom kanske tror att jag är jätte konstig som börjar gråta för ingenting. Men jag skulle inte börja gråta in för vem som helt. Men dem som känner mig vet ju hur de ligger till. kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0