hiss och diss

min hiss idag blir julkalendern. Under dom senast åren har inte jag gillat julkalendern så mycket. Men nu är den faktiskt ganska rolig tycker jag. Vet inte varför den är lite konstig och de gillar jag. Nu har de ju bara gått två dagar men hittills har den varit bra.
En till hiss är min kära pojkvän som bara är bäst!
Idag blir de så att jag dissar kulturrama. För er som inte vet vad de är så är det ett gymnasium i Stockholm som jag tidigare idag var på öppet hus på. Kan ju bara säga att de är ju en LÅNG bit att åka. Först måste man ta bussen till stationen, sen tåget till Stockholm, sen tunnelbanan till ett ställe, sen måste man byta tunnelbana och sen är man framme och de där tar ungefär två timmar. Och de skulle jag aldrig i hela mitt liv orka med.
Min andra diss idag blir PROV! ibland förstår jag inte hur lärarna tänker. Istället för att ha proven utspridda så har vi alla prov dom tre sista veckorna och de gör mig galen! man får ingen fritid alla de är bara plugga plugga och plugga! Nu vill jag har lov.
så här ser de ut dom sista veckorna för oss på tunaberg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0