innebandy

förlåt för en dålig uppdatering men har verkligen inte haft tid. igår gick jag hem till isak tidigt på morgonen. sen vid tolv gick jag hem till anni. sedan till fyrishov där isaks pappa kom och hämtade  mig och isak. vi åkte ut till stenhagen och kollade på innebandy (isak spelade) de gick inte så bra för dom. sen åkte vi hem till isaks mamma där vi åt, jag fick massage. sen beställde vi pizza sen vid nio gick vi till fyrishov och kollade på sirius-hagunda. sirius vann (Y) sen gick vi hem kolla på film sen somnade vi runt ett. nu ligger jag här i min säng medans johan och isak sitter och spelar. mina små töntar :)  snart ska vi gå till fyrishov och kolla på finalen där maja ska spela (fbc) ses senare pusshej!

Kommentarer
Postat av: Clara

bajs att sirius vann;)

2010-12-29 @ 14:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0