hiss och diss

Jo men idag tar jag och hissar att vi inte har en enda läxa/prov på hela veckan!
så grymt skönt att inte behöva tänka på skolan alls. Den här veckan kommer ju vara hur chill som helst.
hur mer awesome kan de bli!!!!
min andra hiss blir luciatåget! ja dom som känner mig vet hur mycket och hur länge jag har längtat efter de här, och för er som inte vet så har jag längtat sen förra luciatåget.... (lång tid) men de är ju så mysigt att stå där med ljus i handen, krans på huvudet sen alla fina sånger som vi sjunger i olika stämmor. ni borde ju tycka att jag är helt knäpp. men de får ni fan tycka!
inget Internet. först vet jag att ni tycker att de är tråkigt att läsa min blogg när jag inte uppdaterar och de förstår jag verkligen för de skulle jag också tycka. vad gör man när man har tråkigt och inte kan sitta vid datorn/tv:n? man kan men orkar inte åka hem till en kompis bara för att de tar så lång tid. så då får man sitta och prata med familjen istället. jag säger inte att de är tråkigt för de är det inte men  men vill ju ha lite koll på vad som händer inne på fejjan kunna skriva vad man har gjort på dagarna länga ut bilder mm.
torra händer.. så här på vintern får man alltid torra händer. jag tycker att de är jätte obehagligt och kan inte gå runt med de en hel dag, de går bara inte.
F A N N Y H E D I N S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0