lilla julafton

fredag: Efter skolan gick jag hem och packade. Sedan rusade jag mig hem till isak. Vi kollade på tv. Sen gick jag, ludde och isak ut och skottade snö. Sen gick isak och jag till ICA och köpte godis och dricka. Vid halv sju åkte vi hem till familjen Gradin (kompisar till isak och hans familj) Vi åt och hade det trevligt. Vid nio tog jag, isak och hugo en taxi hem (mamma, pappa barn) gulligt va (a) Vi satte på en film som hugo ville kolla på sen gick vi ut och bada. Sen kollade vi på dom sista avsnitten av solsidan. När vi skulle se dom två sista avsnitten, som är bäst så somnar självklart jag-.- vem annars lixom? Sen gick vi och la oss.
lördag: Vaknade  väl runt tio men vem vill gå upp när man kan ligga kvar under ett varmt käcke med sin älskade pojkvän lixom? inte jag iallafall. Sen bestämde vi oss för att gå ner på stan och inhandla dom sista julklapparna. Så de var bara att hoppa upp tillslut. Vi åt frukost sen tog vi bussen till stan. Vet inte hur många kassar vi hade på bussen hem sen. Vid halv fyra var jag tvungen att gå hem för att vi skulle hem till farmor på lilla julafton. Men istället för en till lång text får ni bilder om de går bra! :)
för er som ser dåligt, isak och jag i en spegel.
söt liten kille de där!
filip, clara och wilma
haha sötaaaaaaaaaaaaaaa eller vad??!!
filip och pappa
filip, pappa, farmor, clara, fanny
de var allt för mig just nu hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0