året som gått

januari:
emma och jag var ute och åkte lite skridskor

pappa och jag satte igång och började baka
februari:

jag hade även namnsdag den nionde februari

de otroligt fina vädret vi hade då

alla hjärtans dag på skolan hade vi också
mars:

bandyfinalen avgjordes

åkte till romme med skolan

romme

dagen efter romme blev det branäs med familjen osbjer/jansson

branäs

så här gick jag kläd om dagarna..

åkte ekerö linjen med familjen

vi köpte oss en ny studsmatta

gick även på teater med mormor och kusin lisa
aprli:
solsidan hade premien

åkte till stockholm med familjen och shoppa

var också ute i norby

var hemma hos farmor en stor del av denna månad


hundvakt var vi också. jag tror jag dör så söt hund!



hängde väldigt mycket på varmagubben tycker jag allt

grillade även nere vid ån när vädret var som dåligast


glada tjejer

alla roliga skoldagar med 8f




emma och jag var ute och cyklade som galningar

stannade i ekeby och tog en liten paus

vi var mycke i norby!

valborg








maj:

påväg till norby nu igen








fanny och emma busar som vanligt <3





haha älskar den där bilden!
de var lätt att komma upp men ner var inte lika lätt

lina och jag busar på skolans tak




första badet

ni ser hur jag njuter av de otroligt varma vattnet



praoa på domarringen i 5A


vårshow med kören


juni:

tvingade med mig anni på fotbolls match

tältning med klassen



kusin lisa tar studenten


skolavslutning


grönalund med mina fina flickor

mysig sommarkväll men ebba och anni

många Q-med kvällar under sommarlovet

kanot med mamma och johan i fyrisån

cool bild va
juli:

åkte till åland med familjen osbjer

bada för de mesta

leksend

barnbarnen hos marmor

busskort! så jävla värt

johan och hans fina öga


fick min kamera för även jag fyller år en gång per år
augusti:
hände inte så mycket, inga bra bilder

kereta med familjen osbjer/jansson


mina flickor

annis och min tjockisdag

tvingade med mig emma anni och lina på fotboll nu igen

lyckliga johan hemma hos mormor och morfar

torsdagar med josefin

mamma fyller år

taggade inför orienteringen med skolan

första gången jag träffa isak på länge
oktober:

jag råkade ju köra över en fågel eller rättare sagt den körde in i mig


luffarna i skolan

pontus och robin fyller 20

gick på foto kurs

barnvakt åt filip

idol hemma hos nathalie

fika med dom här

sing star med familjen gusén
november:

blev ute låst efter tandläkarbesöket

lana med anni

nickis med mia johan och filip

skolan



december:

jul kalendern

öppet hus på kulturama
lilla julafton hos farmor


luciatåg med kören


2 månader

jag flytta till bälinge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0