mina två matvrak

har precis ätit. ska ta och göra något med emma, anni och kanske ebba snart. vi får se vilka de blir. matchen idag på fyrishov slutade 5-4 till fbc eller något sånt. är inte så bra på att komma ihåg såna där saker. vi fick även med oss anni dit. efter matchen gick jag och isak hem till mig och anni hem till sig. vi gjorde väl inte så mycket. bara slappppppppppppppppppa! Sen blev de film, men så trött som jag var så somnade jag efter halva.  sen tog isak bussen hem.
min coola kompis maja som gjorde TVÅ mål
här har ni vinnarna i storvretacupen 2010

Kommentarer
Postat av: MAJSAAAAAAAN

vet du hur glad jag blev när jag såg er där????

PUSS

2010-12-30 @ 21:14:23
Postat av: Anonym

vet du hur glad jag blev när jag såg er där????

PUSS

2010-12-30 @ 21:15:16
Postat av: fanny

nej de vet jag inte, men jag kan tänka mig! puss på din snygga rumpa!

2010-12-30 @ 21:32:05
URL: http://fannyhedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0