visste du att....

.... jag tycker själv att jag är duktig att måla mina egna naglar snyggt, alltså innanför linjerna eller vad man ska säga.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       ..... Jag hatar att åka buss ensam när de bara är jag och en gubbe som då är busschauffören. tänker alltid att han ska åka någon helt annan stans och utsätta mig för något hemskt. För vad kan jag göra om han bara kör, förutom att jag slår till honom riktigt hårt, haha. men sen när jag berättade de för isak så sa han att de fans som en sändare så man vet vart varje buss är och kolla så att den åker rätt. då blev jag lite lättad men är fortfarande rädd för vad skulle dom kunna göra som sitter någon helt annan stans och kollar de?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       ..... jag bäddar ALLTID min säng på morgonen vare sig jag har brotom eller inte.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        .....jag hittar ALDRIG jeans som sitter någorlunda snyggt tills i måndags då jag hittade dom från gina tricot. dom är inte för långa jag behöver inte gå och dra upp dom hela tiden och sitter tajta över överallt. helt GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0