nu är jag hemma!

saknat mig? jag har väl saknat er men inte så mycket som ni tror hehe... hoppas ni har haft de lika kul som jag medans jag har varit borta. Tar bara och berättar lite fort.
onsdag: bada satt upp tält och sådant.
torsdag: badat hela dagen sedan mat och bara gått runt och letat efter några roliga..
fredag:bada hela dagen. sen hittade vi äntligen fyra killar som vi var med den kvällen
lördag: satt ute på klippan sen allihopa. sen tog vi båten hem och nu har jag varit med emma och annina på kvällskvisten. bilder finns på fejjan kommer väl någon enstaka bild nu :)
pontus johan josefin fanny
fanny
pontus fanny josefin johan
fanny
pontus josefin johan fanny
josefin pontus
josefin fanny
fanny johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0