seg dag var namnet

hej hopp! min dag har varit ganska så seg... gick upp vid tio för att jag skulle ta hand om filip eftersom att pappa och mia skulle ner på stan. så jag och filip var ute och cyklade sedan åkte vi förbi mormor och morfar och fick en glass. När vi kom hem tog vi fram popcorn och drack saft och kollade på barnkanalen. Sen kom mia och pappa så jag stack hem till anni. Så vi gick ner på stan med august, daniel och jonas. tog en glass och gick hem igen! då jag daniel och anni åkte hem till honom och kollade på film (hipp hipp hora) efter de ringde vi emma och hon var självklart hemma! så har vi suttit och pratat om allt som har hänt medans hon har varit borta! :) men nu är hon äntligen hemma igen!
FANNYHEDINS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0