dagen i knivsta

HEJSAN SVEJSAN! nu är jag precis hem kommen från knivsta där jag har spenderat hela dagen med Emma och Annina. Vi träffades vid polishuset för att cykla ner på stan. Annina köpte en biljet. Sedan gick vi i samlad trupp mot tåget. Men tyvärr så hade precis tåget gått... så vi fick vänta en halvtimme på att nästa tåg skulle komma. När vi hade kommit fram så sa Annina att jag absolut inte skulle hitta. Men kvällen innan hade jag fått en vägbeskrivning ut av Jocke. Så de gick ju super! när vi kom fram hoppade vi i badet och badade en stund sedan kom Jocke så vi satt väl och pratade ett tag. Sen spelade vi korn och bara låg och chilla! när klockan var 18.10 tog vi våran packning och begav oss hem igen. här kommer bilder från dagen!
Annina och Emma väntar på tåget
Fanny väntar också på tåget
fanny och annina
fanny
jocke
knivsta knivsta nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0