11-juni-2010

hej på er! nu är jjag hemma efter en lång dag med skolavsluting, fika, stan, grillning och ekonomikum. allt har varit jätte kul. Efter skolan åkte vi ( emma, ebba, annina, vanja, nathalie, jennifer, towe, sofie, magda och jag)
ner på stan där vi fika och hade de trevligt! efter de åkte jag hem och fixa mig senare åkte jag hem till jennifer där emma annina nathalie och vanja var. Där vi grillade och satt och prata senare gick vi till ekonomikum inte så kul där.... så istället åkte vi in till stan och åt jordgubbar vid ån. Sen åkte vi hem till jennifer och satt ute på hennes ballkong. och nu har jag precis cyklat hem då jag möte jocke och hans kompisar :) Så nu ska jag ditta uppe och vänta på att johanna ska komma hem från att ha varit på fmk... :) laddar upp bilder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0