dagen

hej!  nu har jag varit ute i sunnersta hela dagen och bara solat och badat med mina kära kompisar! vi möttes nere på stan och för er som inte vet vilka vi är så har de Fanny, Maja, Annina, Emma och jag. Sen tog vi bussen ut till sunnersta där vi badade och sola och åt innan Simon och Gustav kom. Så då badade vi igen eller rättare sagt simma... Jag emma simon och gustav tog och simmade över till andra sidan så jävla jobbig! Senare åkte Fanny och Maja hem eftersom att dom skulle ha träning. Men vi stannade kvar och badade i någon timme till så kanske vid havl 5 åkte vi in till stan igen då jag skulle ta min cykel vid stadsbiblioteket så var den självklart borta... så jävla drygt! men nu orkar jag inte skriva med föra jag ska ner till ån och möta ebba emma och annina pusshje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0