visst ibland kan du vara riktigt iriiterande men vafan de kan jag ståut med. Vi kallar varandra dumma saker som cpbarn ungjävel och sådant men de gör alla syskon. De kallas för syskonkärlek. Visst du har gjort ditt val och de står du för. Vem ska jag nu berätta alla hemligheter för på kvällarn? inte vet jag. De har varit ganska skönt att vara utan dig den här veckan men inte mer än en vecka för kommer jag sakna dig för mycket! Under dom här två senaste veckorna har vi inte pratat lika mycket. Jag har varit arg på dig och de finns bara en anledning varför och de är för att du flyttar hem till pappa ingenting annat. Vill bara säga att jag älskar dig lillebror!
 

Kommentarer
Postat av: :))

ändra dom stora bokstäverna, känns som att du skriker :p

2010-06-14 @ 18:27:59
Postat av: mamma

Jag har aldrig kännt mig så här ledsen o haft så ont i hjärtat som jag har sen Johan flyttade hem till pappa. Ni är det BÄSTA jag har och jag kommer alltid att finnas här för er.Men tänk på det ...man kan dö när som hälst...livet är för kort för att vara osams. Mycket fint skrivet Fanny o härliga kort på dig o Johan..Puss Puss ÄLSKAR ER MAMMA

2010-06-14 @ 21:42:19
Postat av: BES

Mycket samlat och fint uttryckt av Er båda, F & U.



Kramar & medtankar, även till J!

2010-06-14 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0