båt med mamma och johan

hej nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan börja grilla. Ikväll kommer mormor och morfar hit och äter sen ska jag ut med emma ebba och annina om de blir så rättare sagt. Har haft de mysigt idag fast alla skrek på varandra hela tiden. Jag var jätte rädd johan visste inte hur man svängde och han satte sig självklart där man styr-.- tillslut kom vi fram till ett "fall" hehe så vi stanade och mamma och johan fick åka och kolla efter som att jag var så rädd... Men efter ett tag kom dom tillbaka och jag hoppade i och vi åkte förbi. efter båt turen åkte vi hem till pelle och lisa där vi lämnade båten. Sedan åkte vi hem och nu sittar jag här med nymålade naglar och nytvättat hår :) bilder kommer när jag har varit hem till pappa. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0