bilder: länna med annina och ebba

nu har jag varit ute i länne helllllllllllla dagen! jätte mysigt har vi haft de. Jocke och Jonte kom och sa hej sen åkte dom hem. Eftersom att min gulliga lilla kusin gör vad som helst för mig så sa jag åt honom att jag skulle köpa chips åt oss så då åkte han till macken och köpte de. Så då fick han 45 kronor för att han var så snäll. Vi har badat och solat hela tiden. och nu har jag precis varit ute och spelat minigolf med classe, johan, johanna, nathalie,nathalie mamma och jag. gick bra i början och i slutet då jag fick ett på alla typ :P men de andra ska vi inte prata om... nu ska jag inte göra något så pusshje!
 






bjuder på mig själv!(y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0