you make me smile♥

Du och jag har kännt varandra sen i början av feman då du kom till våran klass.Alla tyckte att de var jätte roligt. Då tänker man inte att hon en dag ska hon försvinna. Vi säger att vi ska fortsätta att ha kontakt. Men de säger alla... Vi ska försöka. och vi får hoppas att de går bra. Kommer sakna dig bredvid mig i skolan. Efter skolan finns de ingan som säger att hon ska med bussen eller ut och rida.. Vem ska jag nu lura hela tiden. Ingan annan går på de förutom (annina oftast) Kommer sakna dig så sjukt mycket. Vi har inte pratat om de här så mycket. Men de är bara för att jag blir så ledsen när jag tänker på att du ska flytta snart. Hoppas verkligen att du får de bra i göteborg. Men här hemma kommer ALLA att sakna dig!♥ Älskar dig Ebba!




så himla seriösa som ni ser

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska hon flytta och när?

2010-06-17 @ 17:53:48
Postat av: fanny

hennes pappa ska flytta dit och då ska hon med. första juli ...

2010-06-18 @ 19:39:13
URL: http://fannyhedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0