23-mars-2010

nu ligger jag i min otroligt sköna säng och gör mitt sista inlägg för dena dag men "glöm era bekymer för imorgon kommer nya" haha de där har jag ftt från andra avenyn :) som är i morgon :D juste jag var ju på teater för inte så länge sen. den var lite seg men med trevligt sällskap så fungerar allt. men nu säger jag godnatt godnatt! ses i morgon. fick veta av adam, lina och igor att vi har ingen svenska i morgon så jag börjar halv 10 :D skönt!! så då blir de extra mycket inlägg :)' bilderna är från förra sommaren. tänkte ta ut min cykel nästa vecka :D



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack detsamma! :) Har du bloggat länge??

2010-03-23 @ 22:22:28
URL: http://jennyberglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0