hiss och diss

slask!
hatar slask! först blir man jätte blöt om skorna.
och nu när snön ska smälta bort så blir översv-
ämning i hela uppsala....

H&M katalogen!
igår fick man ju hem nya H&M katalogen i brevlådan.
så igår kväll satt jag och ringa in allt jag ville ha
och de var ju jätte mycket kläder, och nu kommer
ju alla sommar kläder som man har längtat efter
sååååå länge.

SOLEN
ååh jag bara älskar solen för att all snö smälter
bort. man behöver inte ha så mycket kläder på
sig och sen blir man ju brun som en pepparkaka.

pengar
om man inte skulle ha några pengar alls vad
skulle man göra då igentligen? ja inte vet jag

hehe nu var ju min första hiss och diss klar och
jag kan ju säga att de var svårt att hitta på vad
man skulle skriva om... men jag försökte ju iallafall.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja de tycker ja! :)<3

2010-03-18 @ 17:12:27
URL: http://cristallinos.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: åh, tack :)

2010-03-18 @ 22:05:06
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0