måndag tisdag onsdag

kan ju börja med att säga att början på den här veckan har varit sjukt bra (y)
måndag: skoldagen gick snabbt efter skolan gick ebba och jag hem till emma galet mysigt!
tisdag: var jag emma och ebba hemma hos lina där vi fikade och hade det kul. sen vid sju kom nathalie och hennes pappa och hämtade mig och vi åkte till studenternas och kollade på bandy! mycket folk som man kände tex erik som jag inte har träffat på flera månader :)
sen idag var de skola då jag och lina hade de skit kul vi tejpade fast våra händer och hade dom så hela tiden. efter skolan gick emma ebba och jag ner på stan för att leta praoplatser. men emma ebba och jag har inte samma veckor.... så emma och ebba har vecka 19-20 och jag och lina har vecka 21-22 men de ska bli kul ändå för jag had ju lilla lina :D sendet börjat en ny tjej i våran klass som heter julia. och sen har ju sara, julia, gustav och joel börjat i våran specgrupp. men nu ska våran grupp bli mindra eller jag fattade inte menmen.....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0