27-mars-2010

okej om ni undrar varför jag inte har bloggat på hela dagen så är de bara för att jag har rest över tillgrannlandet finland eller inte till fastlandet men till åland. vaknade vid 08.00
pappa: god morgon!
fanny: god morgon (lite trött)
pappa: ska vi åka över till åland idag?
fanny: åland? åland?
pappa: ja
fanny: ja med ett skutt upp ur sängen
så du fick jag skynda mig som bara den för vi skulle åka 08.30 jag skulle tagit med mig datorn men hittade inte internet så den fick inte följa med. och sen när vi kom fram så frågade pappa varför jag inte tog med datorn och då berättade jag att jag hittade inte de och gissa vad han tar fram ur fickan.... men nu får ni dagen i bilder.







efter de åkte vi till toysurus och köpte den sissta studsmattan så nu ska jag och johan sälja den gamla. någon som vill köpa? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0