fem saker dom flesta inte vet om mig

1. som ni vet så stavar jag fel lite då och då.... inte för att jag bryr mig så mycket om de. Men jag kan ju ta och berätta varför. Svaret är att jag har dyslexi och för er som nu inte vet vad de är så får ni väl ta och gå in på google och söka på de :)


2.  Jag blev "överkörd" av en cykel när jag var liten.... haha ganska klumpig de har jag ett minne från som sitter mitt i pannan-.- kanske ska ta allt från början istället. Jag stod med pappa och mange på ena sidan av gatan. sen skulle jag springa över och in i huset då de kom en cykel jag ramla. cykeln kör på mig och jag ramlar med huvuder rakt in i trotoarkanten. Bra jobbat fanny!


3. JAG älskar att bada! de är fan de skönaste som finns. När man kommer hem en kväll och fryser tappar jag alltid upp ett bad kan ligga där i mer än en timme. Förut kanske ett år sen så badade jag alltid flera gånger om dagen. Jätte skönt men nu har jag slutat bada så ofta så nu sitter jag bara där några dagar i veckan.


4. Har alltid tyckt om att ta kort. Johan säger att jag tar så onödiga kort men han får väl tycka vad han vill.. Så funderar på att ta någon kurs eller något. sen ska jag följa med morgan (farbror) till stockholm snart och kolla på en utställning som handlar om foto. Tycker att de ska bli jätte intessant. Ibland när jag är ute i vänge hos familjen eriksson så brukar jag ta mig en sväng ut i skogen med min kamera!


5. Älsakr att sjunga!  kanske inte sjunger så fint men de är så jälva kul. Som ni vet har skolan är kör där jag och kompisar är med i de är jätte kul. så om 9 dagar ska vi ha vår show i skolan. Sen är jag jätte glad för att min kära farfar fixa spotify till mig. Varje gång jag sitter i bilen sjunger jag med till varenda låt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0