kameran..........

Hejsvejs!
nu sitter jag i soffan och ser att anna bergendahl åkte ut igår:o inte bra. men de var väl bara jag som tyckte de var bra. Nu sägger jag bara tagga tagga tagga! nu har jag gått och sjungt heter de så? haha kan inte alla låtar men alla förutom en :) Har väntat på den här dagen jätte länge för några veckor sen tyckte jag att de här inte skulle bli kul alls men nu tycker jag tvärttom :) juste.... johan är ju på alnäs som ni kanske inte förstod förra gången jag skrev om de. och han tog självklart med sig kameran. Men mamma sa att han skulle komma hem vid 12 så jag måste ringa honom. För den har inget batteri! Därmot vet jag att pappa, mia och filip ska komma och kolla så då får dom ta med sig kamera :) de kommer komma bilder jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0