stan snart

nu har jag varit hemma hos pappa där jag har hämtat en kattbur som jag ska ha imorgon. Kan inte säga till vad tyvärr:) De var många som kollade lite konstigt när jag cyklade med en kattbur i handen. Jag skulle faktiskt göra samma sak. Skoldagen har varit bra först kör 08.30-12.00 sen tog jag mig en promenad till domarringen. Vi hade sexualkunskap ganska roligt faktiskt. Hade de senast i 5an och man ska egentligen ha de i 8 också vad jag har hört men de har ju inte vi haft menmen..
Snart ska jag ner på stan med emma och ebba sen kommer mamma också ner på stan och köper klänningen till mig eftersom att jag inte har pengar hihi :) Sitter i soffan hemma och lyssnar på "sjö sala vals"  mårte kunna den tills imorgon.... Men de kommer gå eftersom att jag kan halv redan. Så om ni undrar varför jag har den på min spotify så är de alltså bara för attt öva för den är ju inte precis bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0