01-maj-2010

god dag! Hade så sjukt kul igår. En lång resume av hela dagen/kvällen/natten. Vid 10 åkte vi ner på stan och gick runt lite där träffade johanna, amanda och cicci. Sen gick vi till en bankomat och tog ut pengar och väntade på clara som skulle komma. Och då kom erik, johan, jakob, carlfors och någon till som jag inte vet vem de var hehe. Senare stod vi  och vänta på jennifer eftersom att hon hade glömt plåmboken hemma och då träffade jag jocke och hans fjortiskompisar. Subway nästa. tog med oss maten och gick till gräsmattan vid saluhallen. låg vi där en stund sen gick vi till stadsparken och hittade lite människor där. sen gick vi och tog en glass och sist men inte minns så träffar jag frida öberg som jag inte har träffat sen dagis så de var jätte kul att träffa henne. Efter de åkte alla hem och sen vid halv sex gick vi till ica och köpte mat till kvällen. sen gick vi hem till clara och hade jätte mysit. Vid 21.00 gick vi bort till gamlis och kollade på kasen/brasan. Träffade jätte mycket folk där. sen efter brasan/kasen gick jag emma och ebba hem till emma där vi fika och kollade på "upp" somnade tyvärr....

emma&fanny

emma&fanny

bjuder på bilden eftersom att jag är så himla seriös på den..

de här ser ju inte så vidare bra ut

emma, vanja, emma, fanny och maja

emma&fanny

emma, vanja, maja, elin, ebba och annina

vanja och fanny tar en paus i gamlis

från mig till höger: fanny, emma, elin, ebba, clara, ellen, vanja, annina, maja och emma

trädkramaren maja

Kommentarer
Postat av: BES

Mycket positivt att följa i Dina webbspår Fanny.

Grattis till Dig och alla Dina GODA vänner!



Så härligt att se Din utveckling i ord, och hur Du ger kameran liv.

Keep up the very good work!



Kramar från BES

2010-05-01 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0