25-maj-2010

Hej allesammans! kom precis hem från min andra prao dag av 10. De gick ju bra. På morgonen gick jag till tunaberg och övade med kören inför vårshowen de låter riktigt bra! Sen vid 12.00 gick vi till matan och åt efter de tog jag och lina hennes cykel och cyklade tillbaka till domarringen.
Och eftersom att jag har uppdaterat så dåligt så får ni njuta av de som kommer nu.
Måndagen: Efter praoen som slutade ett cyklade jag ner på stan och möta annina. Vi gick till vaksala för att äta. Men självklart var de stängt så vi gick till subway Efter de gick vi till emma och kolla hur de gick för henne och precis då fick hon sluta så  hon och jag åkte hem medans annina fick gå tillbaka till praoen...
När jag kom hem var de bara att vända och åka vidare till filips dagis. När vi kom hem tog vi en glass och gick hem till emma och frågade om hon ville hänga med ner på stan och mata ankorna och de ville hon självklart göra.  senare på kvällen gick jag och emma till skolan för att sälja kakor med "hela" klassen. Efter de skulle vi ha vattenkrig men tillslut gick "alla" på mig.........
bilder kommer från de jag lovar!

vädret från min ballkong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0