dagen inlägg

god kväll! ber så hämskt mycket om ursäkt för en dålig uppdatering idag men jag inte varit hemma alls idag. Efter skolan gick jag och annina ner på stan. lämnade tillbaka emma present och letade efter en ny present till henne. gick ju inte så bra. Sen gick vi in på H&M och prova massa kläder. Sen ville anni och jag a en helium ballong så vi gick till forumgallerian. När vi träffade på jonte. Sen tog vi in lite helium och sak och skratta nere vid ån. Efter de gick vi till kebab house och åt. sen tog vi ettan till norby där vi var med fredrik och eskil. Sen lite senare kom emma och ebba och nu ligger jag här hemma i sägen och ska sova :)

fanny och anni på H&M

fanny och anni på H&M

anni i gottsunda

ingen bra bild menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0