bra jobbat ynnaf....

hejhej! just nu sitter fanny ute på trappan och vill komma in. mia och pappa är på jobbet johan är hos en kompisa och jag har ingen nykel. Ska hem till isak snart. Skulle bara lämna lite grejer hemma och äta något innan. Men som tur är har inte hela världen gått under. För vårar trådlösa internet räcker ända ut till trappen och de är ju bra för mig som inte har någon nyckel.  om ni undrar vad jag fick datorn ifrån så hade jag med mig den hem till mamma och skulle ta tillbaka den till pappa nu igen. aja mina tänder är jätte fina säger tandläkaren :$ (Y) fick ett läpp syl. bra jobbat fanny :D aja nu går jag hem till isak.
nu är jag glad att de inte regnar, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0