demon

dagen har varit bra med mycket skratt och jag vet inte vad. Efter skolan gick emma anni lina jag och isak i samlade trupp mot lilla vägen där vi lämnade anni och lina. Sen var det bara att gå tills vi kom fram till emmas hus och lämnade henne där. Sist men inte mins var vi hemma hos mig. "Vi" (isak) pluggade jag blev förhörarn på de där. De gick väl så där enligt båda oss två. Sen körde vi tum fait eller vad det heter och massa annat roligt. isak gick för en stund sen... Nu sitter jag nere i källaren och väntar på att pappa ska komma ner så att vi kan se på hockey, hihi ses kanskeeeee senare, vi får se.

Kommentarer
Postat av: michaela

vacker du är fanny.

2010-11-19 @ 20:27:57
Postat av: Anonym

tack så mycket! :)

2010-11-20 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0