du är allt för underbar du

kvällen hos familjen trepkow/tedenlind var jätte mysig. Vi åt god mat sen gick jag och isak ut till ett litet hus där vi kollade på film och hade de mysigt. kallt som f** var det där ute, men som tur var så fanns det filtar och täcken där ute som vi dela på :$ mamma kom och hämtade mig vid tolv. Sov en stund tills jag vaknade av mitt alarm på mobilen. bara att gå upp och åka iväg. men nu är de över som tur är! hittade ett jätte fint linne, en blus, en hylla och böcker. nu ska vi snart ut till bälinge för att fira fars dag och min faster maria som fyller år idag. Sen lite senare kommer isak hit :*
bilden är på mig och anni en morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0